vrijdag 17 augustus 2012

Buideltjes

Tijdens mijn reizen gaan ze vaker met me mee, een stapel boerenzakdoeken.
Ze worden gevuld met materiaal dat ik op een specifieke plek vind. Stenen, zand, wol of ander materiaal.
Daarna worden ze gefotografeerd op de plek waar het materiaal vandaan komt. Tevens is die plek ook wel kenmerkend voor het gebied waar ik op dat moment ben.
Na Canada, Spanje, Wales nu dus in Finland.In een dennenbos aan het Pielinen meer, gevuld met dennenappels.





De gevulde zakdoeken, buideltjes, representeren voor mij; reizen, leven, wensen, verwachtingen en ook het tegengestelde; vertrekken, verlaten, verlangen, vrees en meer.

Als je zo'n rijtje van die buideltjes in een verlaten bos ziet liggen krijg je vanzelf allerlei verhalen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten