dinsdag 6 augustus 2019

2019 Kemijärvi - werken

Natuurlijk lijkt een residency op vakantie, zeker in een mooie omgeving. Maar de bedoeling is dat er gewerkt wordt. Nu kan dat van alles zijn. In dit geval wil ik na een periode van minder actief bezig geweest te zijn, weer op zoek naar nieuwe impulsen om de draad weer op te pakken.

Op vrijdagavond direct naar de opening van een tentoonstelling van Minna Mukari in het cultureel centrum gegaan.


Elke keer ben ik weer verrast door de mooie grote ruimte.

Ondertussen in de residency mijn project voor de komende weken uitgepakt.


De kleden moeten nog worden afgewerkt, en hoe kan ik hier een goede presentatie van maken?


Afspraak gemaakt met Juhana van het cultureel centrum, ik kan volgend jaar daar exposeren met de kleden en wat er nog bij komt. We hebben nog een rondje cultuur gedaan, de tentoonstelling van beelden in Puustelli en het lege pand ernaast. Het tweede gedeelte van de beelden tentoonstelling in een lege school.





 En een bezoek aan het Korundi museum, tevens mijn boek Atlas aan Hilkka afgegeven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten