vrijdag 3 september 2021

2021 Kemijärvi - Into The Woods

 Dit was het eerste dat we zagen toen we Kemijärvi in reden. Een hele leuke verrassing.



Toen ik contact opnam met het Cultureel Centrum in Kemijärvi en vertelde dat ik daar een paar weken zou zijn, boden ze me de mogelijkheid om twee weken mijn werk daar te exposeren. Een mooie kans waar ik graag van gebruik maak. De tentoonstellingsruimte daar is een mooie lichte ruimte en er komen aardig wat mensen langs.






Dit was een mooie gelegenheid om een aantal series werk van Lichen te combineren met Tuberiform en Filiform in dezelfde kleur. Meer informatie over mijn textiel werk kunt u vinden op: https://mirandavisserstextileart.blogspot.com



Een interview met de regionale pers was erg leuk om te doen en het trok extra bezoekers naar de tentoonstelling.

Wat ik ook leuk vind in Finland, bezoekers zijn gewend om een gastenboek te tekenen als ze een tentoonstelling bezoeken, ook als er niemand bij is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten